Дуже скоро Дніпропетровськ прийме ігри чемпіонату з баскетболу 2015 року. Самою важливою умовою підготовки міста до чемпіонату є будівництво нового Палацу спорту на Набережній Перемоги. Саме цим зараз впритул зайняті архітектори, інвестори і замовники. Бо відкладати вже нікуди, зараз саме час затвердити проектировку і починати будівництво.
Проект нового Палацу спорту був розглянутий на засіданні архітектурно-містобудівної ради. Новий Палац спорту буде не лише стратегічним для проведення спортивних ігор. Паралельно розвитку спорту в регіоні комплекс буде використовуватися як місце організації виставок та конференцій. Що буде сприяти популярності та фінансової віддачі проекту, що дуже важливо. Адже приблизна вартість об'єкта 35 мільйонів доларів, і все це за рахунок інвесторів. Власті також обіцяють паралельно розпочати реконструкцію діючого стадіону «Метеор» і сучасної спортивно-тренувальної бази в м. Дніпродзержинськ.
Модернізація зачепить майже все. Зокрема аеропорт отримає другу злітно-посадкову смугу і підвищить пропускну здатність пасажирів в 2,5 рази. Вже давно відомо, що розглядається такий стратегічний проект, як споруда другого залізничного вокзалу (для приміських поїздів). Тепер до цього планують додати споруду другого автовокзалу (для приміських автобусів). Таке рішення, по-перше, розвантажить центральні артерії Дніпропетровська. Дана задумка ініціює споруду абсолютно нового району міста між вул. Червонозаводський, Павлова і Набережній Заводській. Планується перенести всі виробництва і розмістити мережу ділових, торговельних, розважальних комплексів. Щоб, приміром, людина приїхав в місто не обтяжувала себе проблемами пошуку місць першої необхідності, покупок і відпочинку. Особливо це буде зручно жителям передмість, які приїжджають в місто за покупками або для відпочинку з дітьми на вихідних.
Міські види транспорту теж чекає реформація. Зокрема, маршрутні таксі будуть замінені більш зручними, місткими і високими по класу пасажирськими автобусами. Все більше місце виділяється розробкам і модернізації міського електротранспорту, який є відносно економною та екологічної альтернативою міського транспорту. Почавши говорити про екологічність транспорту, неможливо не згадати велотранспорт, який між іншим в Європі вже добре прижився, більше того починає витісняти автомобілі. Для його впровадження потрібно не так вже й багато: мережа велодоріжок + пункти прокату та оренди велосипедів. І що важливо таке рішення підвищить загальний рівень здоров'я городян безпосередньо. Ну і звичайно ж повинно відновиться рух водного транспорту. Його модернізація і розробка маршрутів вже не за горами. Всі ландшафтні ресурси міста будуть задіяні по максимуму оптимально.
Що стосується прийому гостей, то до цього Дніпропетровськ частково приготувався ще під час чемпіонату Євро-2012. Залишилось збільшити кількість житла доступного цінового сегмента. Це питання влада збирається вирішити перебудовою студентських гуртожитків. Ну а питання місць проведення часу і пам'яток для Дніпропетровська зовсім не питання. Місто вже давно центр історії козацтва. Крім вже існуючих екскурсій (Орільський заповідник), планується реставрація історико-культурних пам'яток на місцях Кодацької і Богородицької фортець. Вже підготовлено проект аквапарку. Все-таки в кожному великому місті повинні бути місця всесезонного відпочинку. Залишається лише питання фінансування, поки що важко знайти інвесторів для настільки дорогого проекту. Не проти міська влада і спорудити нове колесо огляду, щоб будь-хто міг захопитися красою Дніпропетровська.
У цілому ситуація хоч і повільно, але впевнено йде на покращення: споруда парків, об'їзної дороги, комплекс на Катеринославському бульварі. Загалом, планів у адміністрації міста багато: центри відпочинку молоді, нові дитсадки і школи, добудова об'їзних доріг. У свою чергу влада очікує хоча б мінімальної віддачі від городян. Все таки чемпіонати чемпіонатами, а нам тут жити і виховувати дітей. Тому чимало залежить від бажання та активності людей в житті рідного міста.
Автор: Юля Любятіна.